NO MORE MR.NİCE GUY TÜRKÇE



NO MORE MR.NİCE GUY TÜRKÇE




30 Yorumlar

  1. Zopacı KAMİL15 Kasım 2021 22:32

    kardeşim adamsın bu kitabı çevirmekle çok iyi yapmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Buna ihtiyacımız vardı.

      Sil
  2. dostum selam yukarıdan aşağıya doğru sırayla mı çevirildi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yukarıdan aşağıya doğru sıralı çevrili

      Sil
  3. helal bro baştan sona okuyorum şimdi

    YanıtlaSil
  4. Erkek adam sitesinden buldum çok teşekkür ederim çeviri için

    YanıtlaSil
  5. Harika bir çeviri bence bir yayın evi ile görüş kitabı bastır

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler, Rollo Tomassi'nin kitaplarınıda çevirirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaptan çeviriler erkekadam.org sitesinde var oradan okuyabilirsin

      Sil
  7. Kardeşim Sen Bir Adamsın !!!!

    YanıtlaSil
  8. Eline emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  9. Hocam bu yazılar kitabın tamamı mı bir kısmı mı acaba?

    YanıtlaSil
  10. çok büyük hizmet hakkın ödenmez

    YanıtlaSil
  11. Çeviri için teşekkürler. Gece daha rahat okunabilmesi için siteye karanlık tema ekleyebilir misin acaba??

    YanıtlaSil
  12. Başlamak için sabırsızlanıyorum! Bu bilgileri özümsemek harika olacak! Çok teşekkür ederim iyi ki varsın dost :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İnstagram adresinden gelen varsa buraya linkini bırakabilir mi ?

      Sil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Ne desem bilemedim harika bir is yapmışın çok sağol.

    YanıtlaSil
  15. Emeğinize sağlık üstad.

    YanıtlaSil
  16. Senin gibi insanların olması beni mutlu ediyor. Sizler olmasaydınız yengeç sepetinde birbirimizi çekip duracaktık, sonumuzu düşünmek bile istemiyorum . Senin emeğinin hakkını iyi çocuk olmayı bırakarak vermeliyiz en azından sizler için yapmalıyız. Sonra boş durmak yok tabii. Bir genç kardeşimize sırası geldiginde yardım etmeliyiz. Sepetin içinden ne çıkarırsak o kârdır. Selametle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim. okumaya anlamaya devam...

      Sil
  17. Teşekkürler Bro

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski