TESTİSLERİ GERİ ALMAK

TESTİSLERİ GERİ ALMAK


Erkeklerle ilişkilerden kaçınmak ve kadınların onayını almak , iyi çocukların aşk ve hayatta gerçekten ne istediklerini almasını engeller. Efendi Adam Sendromunun etkilerini tersine çevirmek için iyi çocukların erkekliklerini geri kazanmak zorundalar.( Erkekliği kazanmaktan kastı oğlan çocukluğunu bırakıp gerçekten olgun gerçek bir adam olmaktır.) Bu süreç gerçekten bir erkek olmak ve tüm erkeksi özelliklerini kucaklamanın iyi olduğuna inanmayı içerir. Birinin erkekliğini geri kazanmak şunları içerir :

  • Diğer erkeklerle bağlantı kurmak 
  • Güçlü olmak ( Fiziksel ve Duygusal Olarak)
  • Sağlıklı erkek rol modelleri bulmak
  • Kişinin babasıyla ilişkini yeniden gözden geçirmek


Erkeklerle Bağlantı Kurmak İyi çocukların güçlerini geri kazanmalarına yardımcı oluyor.


Erkekliği geri kazanmak için diğer erkeklerle bağlantı(arkadaşlık) kurmak çok önemlidir. Bilinçli çaba ile erkeklerle ilişki kurma süreci; erkek arkadaşlıkları geliştirme üzerine kuruludur. İyi çocuk bunu yapmak için zaman ayırmaya , risk almaya ve savunmasız olmaya istekli olmalıdır.  Çoğu iyi çocuk için zaman , onları erkeklerden koparan büyük bir faktör gibi görünüyor. Bir komşunuzla , bir arkadaşınızla konuşmak zaman alır. Bir arkadaşınızı arayın veya bir top oyununa gidin. Pek çok iyi çocuk için bunlar , kendi eşleri aileleri veya işlerinden uzaklaşmak anlamına gelir. 




Erkeklerle bağlantı kurmak ; Erkeklerle Erkek şeyleri yapmayı içerir. Bunu yapmanın doğru bir yolu yok ama , bir takıma katılmayı , spora gitmeyi , bir dua veya tartışma grubuna katılmayı , poker oynamayı , gönüllü çalışmayı , balık tutmayı , koşuya çıkmayı ya da sadece takılmayı yapabilir. 


Alan , iyileşmekte ( kendini geliştirmek) te olan bir İyi çocuk. Erkeklerle bağlantı kurmaya karar verdiğinde neler olabileceğinin bir örneğidir. Alan ,  kendisi için özellikle diğer erkeklerle bir şeyler yapmakta zorlandı. Bu konuyu ele almaya başlamak için bilinçli çaba yaptığında , önce onu  erkeklerden ve düzen değiştirmeye başlamak için neler yapabileceğinden bağlantısız tutan şeye bir göz atmalıydı.  


Alan 'ın yaptığı ilk şeylerden biri , erkek terapi grubuna ( arkadaş ortamına ) katılmak oldu. O zaman bile grubun dışındaki erkeklerle bir şeyler yapmaya başlaması bir yıldan fazla sürdü. Bu adamlar kendisini izole tutan savunma mekanizmaları hakkında geri bildirim verdiler. Bu adamlar onu karısıyla ilişki biçimini değiştirmede desteklediler.  

Alan ayrıca diğer erkeklerle basketbol ve futbol oynamaya başladığı bir sağlık kulübüne katıldı. Sonra bir softball takımının kurulmasında başı çekti. İlk başta , özellikle ailesinden uzak olmak anlamına geldiğinde kendisi için zaman ayırmak zordu. 


Bir kaç yıl sürse de , Alan'ın şu anda bir kaç yakın erkek arkadaşı ve düzenli bir şekilde görüştüğü birkaç erkek var. Hatta bir hafta sonu golf oynamak için ülke çapındaki arkadaşlarıyla yıllık bir yolculuğa çıkıyor. Erkeklerle yaptığı bu gezilere yılın en önemli olaylarından biri olarak bakıyor. 


Hem Alan hem de eşi Marie , Alan ' ın erkeklerle iletişim kurma konusundaki bilinçli kararının onların evliliğini kurtardığına inanıyor. Alan karısını duygusal merkez yapmıştı. Hayatı; onu memnun etmeye çalışmak ve onu mutlu etmek etrafında dönüyordu.  Etkisiz gizli sözleşmeler yüzünden Alan, Marie'ye verdiği gibi ona bu kadar şey verdiğine asla inanmadı. Sonuç olarak, genellikle içerlemiş ve pasif-agresifti. Alan duygusal ve sosyal ihtiyaçlarını erkeklerle karşılanmasına sahip olmaya başladığında karısının üzerinden çok fazla baskıyı geri aldı. 


Alan erkeksi enerjisini geri kazandıkça  , Marie ' ye daha çekici görünmeye başladı. Başlangıçta arkadaşlarıyla vakit geçireceğini söylemek zor olsa bile ,Marie' nin Alan a saygı duyduğunu keşfetti. Bu yeni keşfedilen saygı , Alan ' a ilişkilerinin başlarında ilk hissettiği duygularını yeniden alevlendirdi. 


Alan' ın ortaya çıkardığı gibi erkek ilişkileri geliştirmenin sayısız faydası vardır. İyi bir çocuk için en önemli faydası , kadınlarla ilişkilerinin geliştirmesidir. Ben sürekli İyi çocuklara "Kız arkadaşınla veya eşinle olan ilişkiniz için yapabileceğiniz en iyi şey, erkek arkadaşlardır." diye söylerim. Duygusal ihtiyaçlarının çoğunu erkeklerle karşıladıklarında , İyi çocuklar kadınlarla ilişkilerinde daha az bağımlı, muhtaç , manipülatif ve kırgın olurlar. 


Erkeklerle ilişkileri geliştirmek , İyi çocukları kadınları aramaya daha az duyarlı hale getirip karşı cins tarafından tanımlanmalarına ve onaylamalarına izin vermez. İyi çocukların kız arkadaşı veya karısı ona kızgın veya bir pislik olduğunu düşünse , arkadaşlarının onun iyi olduğunu düşündüğünü bilerek rahatlayabilir. Bu nedenle partnerini mutlu etmeye çalışmak için , barışı koruma yada onarım yöntemlerine başvurma olasılığı daha düşüktür. ( ilişkilerde çatışmalardan korkmaz , kendi istediklerini açıkça söyler ve masadan çekilir . kadınlar erkekler dünyasına girerler , erkekler kadınların dünyasına girmez. )


erkek arkadaş


Erkeklerle arkadaşlıklarda muazzam bir derinlik ve samimiyet potansiyeli vardır çünkü arada cinsellik yoktur. İyi çocuk sevgilisini ve eşini üzecek herhangi bir şey yapmaktan sık sık kaçınacaktır. Erkeklerle ilişkilerde iyi çocukları kurtarmak başarı oranını artırır çünkü onları memnun etmek zorunda hissetmiyorlar. Kadınlarla mecbur olduklarına inandıkları gibi , yatıştırmak , yalan söylemek , özen göstermek veya fedakarlık yapmak zorunda değiller. Erkeklerle olan ilişkilerde ;  karşı cinsle, cinsel bir gündeme sahip olan iyi çocuklar çok yaygın olan korku ve işlevsiz dansları ( etkileme) ile uğraşmazlar. 


(Değersizlik duygusuna sahip olan insanlar sadece kadınların değil herkesin sevgisini kazanmaya ve  kendini sevdirmeye çalışırlar. Eğer kendinizi başkalarına çok iyi davranan, çatışmalardan kaçan , kusurlarını gizleyen biri olarak görüyorsanız muhtemelen kendinize pek değer vermiyorsunuzdur. Böyle insanlar sadece kadınlarla değil erkeklerle de problem yaşarlar. Daha önce demiştik diğer erkekleri serseri piç , kendini iyi ve farklı görmek iyi çocukların çok yaygın olarak kabul ettiği etkisiz bir paradigmadır. Bunu her zaman kendine hatırlat. Bende herkes gibi bir insanım  , diğer insanlar gibi benimde kusurlarım var bunları saklamak zorunda değilim ve ben kusurlarımla değerliyim. Birinin beni sevmesi için mükemmel olmak zorunda değilim. Beni. ben olarak sevecek insanlar mutlaka vardır benimde olduğu gibi sevdiğim insanlar gibi. Rezil olma korkusuna , utançlığa meydan okuyorum ve kendimi nasıl iyi hissediyorsam öyle davranıyorum. Yalnız kalmaktan korkmuyorum , yalnızlığımı geçirmeye çalışmıyorum. Sevdiğim insanlarla vakit geçiriyorum. Başarılarımla ve başarısızlıklarımla bir bütünüm onları kabul ediyorum. Önce hedefim insan olmak. İnsan olarak hatalarım ve sevaplarımla kendimi seviyorum ve onaylıyorum. Bir hata yaptığımı anladığımda bunu düzeltiyorum. Bir başarı elde ettiğimde bunu takdir edip seviniyorum. Ego benim düşmanımdır biliyorum. Kendimi her zaman iyi hissetmek zorunda değilim. Kendimi her zaman kötü hissetmek zorunda değilim. Kendimi üzmeyi biliyorsam , mutlu etmeyi de bilirim. Ne yaparsam öncelikle kendi istediğim için yapıyorum. İstemediğim şeylere hayır diyorum. Bir şeyler yapmak zorunda değilim , birileri beni sevsin diye kimseyi memnun etmek zorunda değilim. "yapmam lazım , etmem lazım " demek yerine "ben bunu yaparım, yapabilirim " ben bunu hallederim , halledebilirim " diyorum.)


Anneye Tek Eşli (Bağımlı) Olmayı Kırmak


Erkeklerle ilişkiler geliştirmek ( arkadaş edinmek) , İyi çocukların annesine tek eşli bağını bozmaya yardımcı olur. Küçük çocuklar ancak babaları izin verdiğinde anneleriyle sağlıksız ilişkilere girerler. Çözüm ; bu dinamiği tersine çevirmek erkeklerle sağlıklı ilişkiler kurmaktır.  




Kızım Jamie 18 yaşındayken , annesine bağımlı tek eşli olmaya şartlandırılmış bir erkek arkadaşı vardı. Çocuğun babası katı ve talepkardı , iş için sık sık seyahat ediyordu , duygusal olarak müsait değildi. Çocuğun annesi oğlunu boğuyor ve onu duygusal partner yapıyordu.  


Jamie bir çok kez erkek arkadaşının ilgisini ve sevgisini annesinden çekmeye çalışıyormuş gibi hissediyordu. Ne yazık ki anne ona , hak iddia ettiğinde genellikle kazanıyordu. Jamie erkek arkadaşını, annesinden kıskanıyor ve onunla rekabet ediyor gibi garip hissediyordu. Bu garip hissediş erkek arkadaşının ve annesinin çok "yakın" bir ilişkisi olduğu durumdan kaynaklanıyordu. 


Bir Cuma gecesi Jamie ve ben yemeğe çıktık. Biz yemek yerken ,  erkek arkadaşının annesiyle rekabet etmek zorunda kalmanın hayal kırıklığını, Deniz Kuvvetlerine katıldığını ve  temel eğitim programından bahsetti. Kızımla empati kurdum ve hayatın gerçeklerini onunla paylaştım. 


Ona "Erken arkadaşın klasik İyi Çocuk". Annesine tek eşli ( bağımlı) olmaya şartlandırıldı. Ne yazık ki bu, onun asla seninle tam olarak bağ kuramayacağı anlamına gelir. Her zaman bir şey yolunuza çıkacaktır. Sanki sorun buymuş gibi o şeye odaklanmak isteyebilirsin ama asıl sorun annesiyle olan ilişkisi" dedim.  


Jamie ona söylediklerimden pek memnun değildi ancak 18 yaşındaki biri için oldukça sezgiseldi ve ne olduğunu biliyordu. Doğru olduğunu söylüyordum. Hatta bunun gerçekleştiğini gördüğü yollardan birkaç örnek bile paylaştı. Jamie sordu "Annesinden kurtulup benimle ilişki kurması için umut var mı" ?

"Evet bir umut var. Erkeklerle , babasının kendisiyle yapamayacağı yollarla bağlantı kurmayı öğrenmesi gerekiyor. Deniz kuvvetlerinde olduğunu ve erkeklerle bağlantı kurmasının iyi bir şey olduğunu düşünüyorum. Yapabilirsin bunu da destekle. Eğer ikiniz çıkmaya devam ederseniz , hatta evlenirseniz onun erkeklerle ilişkilerini teşvik et. Annesiyle olan tek eşli bağını koparmak için sahip olduğun tek umut" dedim.  


Bir ay kadar sonra Jamie, temel eğitim program mezuniyetine katılmak için erkek arkadaşının ailesiyle birlikte San Dego ' ya uçtu. Her zaman ki annesi sahiplenici ve toprak sahibi gibi davrandı. Şaşırtıcı bir şekilde Jamie erkek arkadaşındaki farkı gördü. Annesine sınırlar koydu ve izin almayı reddetti. Ona duygusal bir sınır çizdi. Jamie bunun esas olarak erkek arkadaşlıklarının sonucu olduğunu söyleyebilirdi. Temel eğitim kampındaki birkaç erkekle bağ kurmuş ve kendi erkekliğini benimsemişti. 


(Askere gitmeden çoğu çocuk , erkek adam olamaz. Askerlikte rekabet , dayanışma, arkadaşlık kavgalar ve dövüşler vb olaylar erkeği güçlendirip olgunlaştıran sürece sokuyor. Askere gitmediyseniz kısa zamanda gidin.)


Ücretsiz Aktivite 25


Daha iyi tanımak istediğiniz üç adamı listeleyin. Her erkeğin isim listesinin yanında olası bir birlikte yapabileceğiniz aktivite belirleyin. Bunun yanına bir tarih yazın ve iletişim için bir taahhütte bulunun ve onunla bunu gerçekleştirin.


Post a Comment

Daha yeni Daha eski