SON SÖZ

İSTEDİĞİNİZ HAYATI ELDE EDİN.

İyi çocuklar , tüm davranışları yöneten bir dizi kural olduğuna inanır. Bu kuralları anlayıp başarıyla uygularlarsa sorunsuz ve mutlu bir hayatları olacağına inanırlar. Ayrıca, bu kuralları fark etmemenin ve bunlara uymamanın korkunç sonuçları olduğuna inanırlar.

artık iyi çocuk olmak yok

Tutku ve amacı keşfetmek, neyin işe yarayıp neyin yaramadığını bulmayı gerektirir. Olgun, başarılı insanlar kendi kurallarını koyarlar. Bu kurallar tek bir standartla ölçülür: Gerçekten işe yarıyor mu?
Yıllar geçtikçe, terapi grubundaki adamlar kendileri için çalışan bir dizi kural keşfetti. Bu kurallar, tutkularını keşfetmelerine ve potansiyellerini gerçekleştirmelerine yardımcı oldu. Bu kurallar, gerçekten arzu ettikleri yaşam ve meslek türünü yaratmalarına yardımcı oldu.

Aşağıdaki kurallar listesini okuyun. Değişim için birkaçını deneyin. Listeye kendi kişisel kurallarınızı ekleyin. Bu kuralları not kartlarına yazın ve her gün görebileceğiniz bir yere koyun.

  • Seni korkutan bir şey varsa yap !
  • Önce kendini ilk sıraya koy.
  • Ne olursan olsun üstesinden geleceksin.
  • Ne yapıyorsan yap onu en iyi şekilde yap.
  • Her zaman yaptığın şeyi yaparsan, her zaman sahip olduğun şeyi alırsın.
  • Bu dünyada ihtiyaçlarınızdan, isteklerinizden ve mutluluğunuzdan sorumlu olan tek kişi sizsiniz.
  • Ne istiyorsan sor.
  • Yaptığın şey işe yaramazsa , farklı bir şey yap.
  • Açık ve net ol. 
  • "Hayır" demeyi öğren.
  • Kaybet ama zayıf davranma ! Kaybetmekten korkarsan , kaybedersin.
  • Tavizler tavizi doğurur. Arada ufak tavizler yapabilirsin.
  • Kontrol sende olsun ama bunu belli etme !
  • Ultimatom verme yapmak istediğin şeyi yap !
  • Duygularını ifade etmekten çekinme. Sen yerine Ben mesajını kullan. 
  • Bahane üretme !
  • Eğer bir yetişkinsen, kendi kurallarını koyabilecek yaştasın.
  • İnsanların sana yardım etmesine izin ver. Yardım istemekten çekinme.
  • Kendine karşı dürüst ol !
  • Kimsenin sana kötü davranmasına izin verme. Özellikle kendi kendine durmadan kötü davranma.
  • Durumun değişmesini beklemektense kendini kötü durumdan uzaklaştır. 
  • İyi şeyleri artırmadan önce , kötü şeyleri terk et.
  • Asla dayanılmaz olana müsahama gösterme !
  • Suçlamayı kes ! Kurbanlar asla başarılı olamaz. Kendini kurban rolünden çıkar.
  • Dürüstlükle yaşa. Sana neyin doğru geldiğine karar ver ve sonra yap !
  • Eylemlerinin bedelini ve sonucunu kabul et. Ödeyeceğin bedeli seç.
  • Kendine iyi davran !
  • Bolluk düşüncesini benimse ve hep böyle düşün.
  • Zor durumlarla ve çatışmalarla yüzleş.
  • Gizli hiç bir şey yapma ! Kendini dünyaya göstermekten çekinme... Kendini saklama.. 
  • Sahip olduklarını bırakmaya istekli ol , böylece istediğini elde edebilirsin...
  • Spor yapmayı ihmal etme
  • Eğlenmeye ve hayattan zevk almaya bak. Eğer eğlenemiyorsan bir şeyler yanlıştır.
  • Kendin için iyi şeyler yap. Kendini sev  kendine değer ver.
  • Kendine başarısız olma fırsatı ver. Hata yoktur , başarısızlık yoktur sadece öğrenme deneyimi vardır. 
  • Kontrol bir yanılsamadır. Hayatı akışına bırak...
  • Bir şeyi elinden tutmak için özellikle sevgiliyi kontrol ederek kısıtlayarak elinde tutmaya çalışma. Unutma aklına giren her şüphe kalbinde ve ruhunda yaralar açar. 

İstediğinizi elde etmeye başlamanın zamanı geldi. Efendi Adam Sendromundan kurtulmak, gerçek tutkunuzu ve potansiyelinizi keşfetmenizi sağlayacaktır. Gerçekten istediğiniz türden bir yaşam yaratma sorumluluğunu alarak, olmanız gereken her şey olabilirsiniz.

SON SÖZ

Bu kitabı yazmam altı yılımı aldı. Bu süre zarfında sayısız iyi çocuk ve ortaklarıyla çalıştım. Ortalama üç terapi gruplarıyla çalıştım. Sadece grup zamanlarında, iyi çocuklar ile 1800 saatten fazla çalışmak demektir. Bu süre zarfında birçok heyecan verici ve derin şey gözlemledim.

Sayısız erkeğin çaresiz, pasif, kontrolcü ve küskün kurbanlardan güçlenmiş, bütünleşmiş erkeklere dönüşmesini izledim.

Çok sayıda ilişkinin çarpıcı bir şekilde geliştiğini gördüm ve birçoğunun da gecikmiş bir bitişe gittiğini gördüm.

Birden çok referansları dinledim ve hem erkeklerden hem de kadınlardan hayatlarında deneyimledikleri değişikliklerle ilgili şükran mektuplarını okudum.

Web sitemdeki iyi çocuk tanımında kendilerini veya sevdikleri birini gören dünyanın her yerinden kadın ve erkeklerden yanıtlar aldım.

Tüm bunları gözlemleyerek, işte benim en büyük keşfim: Artık İyi Çocuk Olmak Yok' ta sunulan araçlar ve iç görülerdir.

Bu kitabı okumayı bitirdikten sonra, baştan başlamanızı tavsiye ederim. Ücretsiz Etkinlik egzersizlerini yapmak için zaman ayırın. Henüz yapmadıysanız, Efendi Adam Sendromundan kurtulma yolculuğunuzda size yardımcı olacak güvenli bir kişi veya grup bulun. Bir ilişkiniz varsa, partnerinizden kitabı okumasını isteyin. Kendiniz hakkında keşfettiğiniz iç görüleri onunla paylaşın.

Bu kitapta çalışan iyileşme programı,  kendinize ve sevdiklerinize verebileceğiniz en büyük hediyelerden biridir. Kendinizi onaylamayı öğrenirken, içinizdeki sevgiyi keşfedip, kabul etmek ve hayatı dolu dolu yaşamak için hayal edilemez bir yetenek keşfedeceksiniz. Bu tür bir değişiklik başlangıçta ürkütücüdür, ancak bu, kim olduğunuzun ve ne olmanız gerektiğinin özüdür.

Gerçek benliğinizin bu keşfiyle birlikte sınırsız özgürlük gelir. Kendiniz olma özgürlüğü.Onay aramayı bırakma özgürlüğü. İstediğinizi elde etmeye başlama özgürlüğü...

- SON -


Uzun zamandır kendim için çevirinin sonuna geldim.  Çeviri yaparken kendime çok şey kattığımı düşünüyorum. Boş zamanlarımda kitabı okumaya devam ediyorum. Başka yazılar gelmeye devam edecek... 



27 Yorumlar

  1. Eline sağlık��

    YanıtlaSil
  2. Büyük bir iş yaptın 28 eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler. bu konu hakkında çalışmalarım devam edecek...

    YanıtlaSil
  4. Müthişti. Hepsini okudum, şimdi notlar alarak tekrardan okuyacağım. Devam yazılarınız için bekliyor olacağım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Eline emeğine sağlık. Çeviriye eklediğin kendi düşüncelerini ve erkekadam sitesiyle desteklediğin noktaları çok beğendim. Başarıların devamını dilerim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık kardeşim büyük bir iş

    YanıtlaSil
  7. Allah razı olsun çok sağolun

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Her şey için teşekkür ederim. Gerçekten güzel bir kitap ve güzel bir çeviri...

    YanıtlaSil
  10. Dostum teşekkürler, faydalanıyoruz.

    YanıtlaSil
  11. Eline, beynine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Bu kitabı yazana da çevirene de çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. Elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  14. Emeğini sağlık çok faydalı oldu teşekkürler admin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski